Showing posts with label Keychain. Show all posts
Showing posts with label Keychain. Show all posts

Saturday, May 14

BEN-10



:saturday: Haluuu

Ini da mcm gua da ni blog sy.. haha.. sawang sana sini.. eh.. jap la kasi besih... seblum tu ni mo ceta pasal BEN-10 order dr My Huby punya kawan for her SON, Hafiz.

RM 8.00
Size 3x3 inch

Walaupun x comel.. tp buli kenal gak bha kan tu BEN-10... ngeh.ngeh.ngeh.



Photobucket

Sunday, January 30

Tiny Keychain

:sunday:

:vv18.gif: Tadaa :vv18.gif:

Macam gula² suda nii packing dia kan.. sbb memandangkan order ni utk door gift so sy sngaja la packing mcm nii.. w'pun extra kerjaa.. tp service tetap d utamakan... & d harap dorang sukaa...


Order ni pun siap seperti yg d janjikan.. & da pun d agih2kaan... means sy lmbt uplod lagii la niih.. hehhe

:vv56.gif::vv56.gif::vv56.gif:

Item Details :
Name : Tiny Keychain
Price : RM 2.00 (1 Pcs) ; RM 1.50 (50pcs & above) ; RM 1.30 (100pcs & above)
Size : 1.5"

Photobucket

Wednesday, January 26

Pembinaan Sedang D Jalankan

:wednesday: :cloudy:
Camat Pagi, Munin, Ohayo, Cau-sin

:Kitty08:
Hari ni x mo ckp byk... sbb tgh risau.risau.risau (joanna+aliif aziz ckp) tengok jak pix ni laa.....

On Progres Part 1: Memotong² bentuk dgn suka hatiii

On Progres Part 2: Adunkan mengikut warna sehinga sebati (eh.. tul ka tuu ayat.. cam buat kek suda)

On Progres Part 3: Mula deco² sambil memerah otak sampai kering sbb tkut nnti macam ciplak punya (tp klau ada yg sama mungkin kebetulaan k.. ni semua idea sy sendiri)

On Progres Part 4: Proses yg ke 89.99% siap pastu tinggal masukkan fiber (pppssttt:part ni sy terpksa buat d ofis tau.... start tym lunch hr sampai terlajak after lunch hrr tuuh.. hehehe.. sorry bosss)
On Progres Part 5: Ni plak dengan bantuan Kamen Rider ku... siap laa sampai stakat niii. Proses ni d namakan "sumbat²". Kamen Rider sy mmg sgt bertauliah... walaupun sentuhan pertama kali.. tp perfek juga laah... mau kasi naik pangkat sudaa niee...

:Kitty06::Kitty17::Kitty11:

kata² skema darii kuu "adalah d harapkan tempahan ini dpt d siapkan sepenuhnya pada malam ini sebelum d hantar kpd penempah esok jam 8 pagiii"


Photobucket

Friday, January 7

Wednesday, January 5

Keychain Ribbon



Ribbon Fancy Keychain
RM 5.00
Max 5 Letter
Size 3"x1.5"


Kouru Little Stall
-Kouru-

Keychain Pillow


Keychain Pillow For Couple
RM 10.00
Max 8 Letter
Size 3.5"x1.5"


Kouru Little Stall
-Kouru-

Projek Rangkaian Sosial

Ini projek yg datang dr ilham tiba² selepas berniat utk tidak melayari FB pada malam semalam. Dan secara tiba² juga stok kaler felt kebetulan memang ada walaupun hanya cebisan yg memang pas² (cukup²) utk buat setiap 1 item tersebut.p/s: Ini adalah rekaan sy sendiri kaedah yg d gunakan juga masi sama iaitu print&cut (sy x pandai melukiss) & jika terdapat kesamaan dengan yg lain.. kemungkinan ia hanya satu kebetulan.

Oleh yg demikian item ini d buka untuk tempahan.

Social Network HP Strap / Keychain
RM5.00
Size 1.5" x 1.5"

Kouru Little Stall
-Kouru-