HaluuuIni da mcm gua da ni blog sy.. haha.. sawang sana sini.. eh.. jap la kasi besih... seblum tu ni mo ceta pasal BEN-10 order dr My Huby punya kawan for her SON, Hafiz.
Walaupun x comel.. tp buli kenal gak bha kan tu BEN-10... ngeh.ngeh.ngeh.
Haluuu

Tadaa 





On Progres Part 3: Mula deco² sambil memerah otak sampai kering sbb tkut nnti macam ciplak punya (tp klau ada yg sama mungkin kebetulaan k.. ni semua idea sy sendiri)
On Progres Part 4: Proses yg ke 89.99% siap pastu tinggal masukkan fiber (pppssttt:part ni sy terpksa buat d ofis tau.... start tym lunch hr sampai terlajak after lunch hrr tuuh.. hehehe.. sorry bosss)
On Progres Part 5: Ni plak dengan bantuan Kamen Rider ku... siap laa sampai stakat niii. Proses ni d namakan "sumbat²". Kamen Rider sy mmg sgt bertauliah... walaupun sentuhan pertama kali.. tp perfek juga laah... mau kasi naik pangkat sudaa niee... 


p/s: Ini adalah rekaan sy sendiri kaedah yg d gunakan juga masi sama iaitu print&cut (sy x pandai melukiss) & jika terdapat kesamaan dengan yg lain.. kemungkinan ia hanya satu kebetulan.